En produkt har lagts till i din varukorg
Flera produkter har lagts till i din varukorg

Kundtjänst

Trygghetspaketet

Jag har frågor kring SIBAs trygghetspaket, vem kontaktar jag?

Svar: Kontakta Solid Försäkringar, klicka här för att se kontaktinformation

Min TV har gått sönder och jag har tecknat ett trygghetspaket hos er, var vänder jag mig?

Svar: Besök din närmsta SIBA-butik så får du hjälp. Om du inte bor i närheten av en butik kan du ringa Solid Försäkringar så får du hjälp.

Vad innebär den utökade garantin?

Svar: Det innebär att du får ett 1 eller 2 års garanti utöver butiksgarantin som ersätter material- och tillverkningsfel som inte omfattas av reklamationsrätt.

Jag har fler frågor om trygghetspaketet, var kan jag hitta mer information?

Svar: Ytterligare information hittar du i vår folder.
Fullständiga villkor för trygghetspaketet